Súlyos baleset esetén is biztos védelem

Sajnálatos módon nem csak pozitív dolgok történnek egy ember élete során. Olykor előfordulhatnak komplikációk, nehézségek és lehet, hogy teljesen másképp alakul valami, mint azt mi elterveztük. Mostani bejegyzésünkben egy közeli kollégánk és barátunk, Reményi Zoltán történetét szeretnénk megosztani olvasóinkkal.

Történt ugyanis, hogy Zoli, egy kis téli kikapcsolódás keretein belül síelni indult lányával az osztrák Kaprunba. Vakációjuk harmadik napján azonban váratlan baleset történt. Zoli a szokásos módon lecsúszni készült a lejtőn, de sajnálatos módon lesodródott a pályáról és emiatt mind a két lábszárcsontja eltört. Zolit az eset után azonnal hószánon egy osztrák kórházba szállították, ahol hosszasan megoperálták. A műtét jól sikerült, azonban az orvosok az eset súlyossága miatt lassú és elhúzódó felépülési folyamatot jósoltak: 12 hétig kell majd gipszet viselve pihennie és a munkából is kimarad majd.

Szerencsére, Zoli rendelkezett a Biztos Jövőkép által összeállított személyre szóló MetLife biztosítási csomaggal. Ennek köszönhetően a MetLife biztosító az eset után számított 5 napon belül több, mint 650.000 Forintot utalt Zoli számlájára, akinek elmondása szerint hatalmas segítséget jelentett a gyors ügyintézés. Egy hasonló baleset ugyanis nem csak egészségügyi okokból kellemetlen, hanem anyagilag is hatalmas terhet jelent a károsultnak. A szánkós mentés egy osztrák sípályán nagyjából 200 Euróba kerül, míg a kórházi és műtéti számlák Zoli esetében meghaladták az 5700 Eurós díjat. Ez mindösszesen átszámolva mai árfolyamon nagyjából 1.877.000 Forintra rúg.

Hasonlítási alapként Zoli elmondta, hogy egy másik biztosító társaságnál is rendelkezik utasbiztosítással, mely a kórházi számláit lenne hivatott fedezni, viszont ez a cég másfél hónap eltelte után még mindig nem utalta el a költségeket, ellentétben a MetLife 1 hetes fizetési idejével.

Emellett Zoli kiemelte azt is, hogy a MetLife személyi tanácsadója hatalmas segítség volt számára, mivel egyből tudta kihez kell fordulnia, ha baj van. Ezzel szemben egy hagyományos biztosító társaság személytelen diszpécser szolgáltatásán keresztül sokszor nem is akarnak foglalkozni a károsultakkal az ügyintézők, ahogy az jelen esetben is történt.

A hasonló esetekből tanulva szeretnénk ajánlani minden olvasónknak a MetLife biztosító termékeit, amik a világ bármely pontján védelmet nyújtanak és könnyedén érvényesíthetőek.

Reményi Zoli barátunknak pedig ez úton is komplikációmentes és gyors felépülést kívánunk!

Amennyiben érdeklődik szolgáltatásaink iránt, kérjük, küldjön nekünk üzenetet!