Így motiválhatod leginkább munkavállalóidat

jelentős anyagi és adminisztrációs teher nélkül!

A munkavállalók megtartása nagyon sok munkáltatónak okoz problémát hazánkban. Szinte állandó kérdés, hogy egy cég hogyan tartsa meg dolgozóit, hogyan csökkentse a fluktuációt?

Ráadásul ez még “csak” a kezdet, ezt követi a következő égető kérdés: hogyan motiválja meglévő munkavállalóit? Milyen eszközökkel? Hogyan tegye vonzóvá a vállalatot a jelentkezők, potenciális új kollégák előtt? A megfelelő munkakörülmények, céges laptop és telefon ma már nem számít plusz juttatásnak, ezek sokkal inkább az alap kompenzációs csomag részei.

Ezeknél sokkal innovatívabb, sokkal inkább személyre szabott megoldásokra van szükség. Ráadásul úgy, hogy az ne csak a munkavállalóknak legyen jó, a munkáltatóra se rójon óriási anyagi vagy adminisztrációs terhet. Létezik ilyen?

Szerencsére igen!

E terület úttörői között vagyunk; a magyar piacon kiemelkedően széles palettával és szakmai tudással tudunk a juttatási rendszerek átalakításában, optimalizálásában segítséget nyújtani partnereink részére.

Miről van szó pontosan?

A dolgozók és a cég egymást erősítő védelméről!

Hiszen a motivált, magukat biztonságban érző munkavállalók tudják a vállalatot eredményessé tenni és a fluktuáció, plusz a kapcsolódó költségek csökkentésével lehet folyamatossá, kiszámíthatóvá és tervezhetővé tenni a cég fejlődését.

Mit jelent ez a védelem?

Rugalmas szerkezetű, differenciálható csoportos biztosításaink segítik a balesetet szenvedő vagy betegségen áteső dolgozót a mihamarabbi felépülésben. Mindezt úgy, hogy a kapott pénzügyi támogatás nem terheli meg a cég költségvetését sem és egyúttal elejét veszi a vitás helyzetek kialakulásának.

Emellett természetesen az sem mindegy a cég üzletmenete szempontjából, hogy a munkatárs milyen gyorsan lábal ki egy betegségből vagy balesetből és kezdhet el újra teljes erővel dolgozni. Az is fontos, hogy még kezdeti stádiumában felfedezzünk és kezeltetni kezdjünk egy betegséget és ne csak akkor, amikor annak már súlyosabb következményei vannak.

Azaz egyre inkább felértékelődnek magánegészségügyi szolgáltatásaink, amelyek cégre szabottan, differenciáltan, akár a kötelező foglalkozásegészségügyi szolgáltatások kibővítésével vehetők igénybe.

Mivel motiválhatók a kulcsemberek?

A lojalitást erősíti az ún. „hűségkötvény”. Ez azt jelenti, hogy a cég rendszeres megtakarítást, akár még az állami támogatást is kihasználó nyugdíjprogramot indít a dolgozójának, aki egy bizonyos „hűségidő” elteltével így jelentős összeghez jut, prémiumot kap – természetesen akkor, ha még mindig a cégnél dolgozik.

Mi bizonyítja, hogy a dolgozók szemében ezek a juttatások rendkívül értékesek?

A koronavírus járvány egyik hatása, hogy az emberek egészségtudatosabbak lettek, elkezdtek nagyobb hangsúlyt fektetni a szűrővizsgálatokra, a megelőzésre. Illetve az állami ellátás is megszenvedte a lezárásokkal teli időszakot, a várólisták hossza tovább nőtt. Pedig már a világjárvány előtt is a hosszú várólisták miatt választottak inkább magánszolgáltatót az emberek. (Persze nyilván az eszközök, az ellátás korszerűsége, a betegre jutó idő is szerepet játszik.)

A magánegészségügyi szektor erősödését jelzi az is, hogy évente 4-5%-kal emelkednek a magánforrású egészségügyi kiadások.

Vagyis a fentiek is azt támasztják alá, hogy a magán egészségügyi szolgáltatás igen vonzó juttatási elem lehet, a cégek vezetőinek érdemes ezzel a lehetőséggel foglalkozniuk.

Szakértő partnereinkkel állunk a cégvezetők rendelkezésére, hogy együtt találjuk meg – a vállalat és munkavállalói számára egyaránt optimális, a vállalatra szabott megoldást.